Reissupolku esillä messuilla

5.9.2024

Mäntyharjun Reissupolku oli näkyvästi esillä ja esitteli toimintaansa keskiviikkona (4.9.)  maakunnallisilla Ikäihmisten messuilla ja torstaina (5.9.) Vapaa-aika messuilla Mäntyharjun Kisalassa.

Yhtenä teemana oli toiminnan esittelyn ohella uusien jäsenien hankkiminen Reissupolun hallitukseen sekä puheenjohtajakandidaattien etsintä. Yhdistyksen toimijoista osa on vuosia toimineena jäämässä sivuun ja uusia voimia tarvitaan viemään yhdistystä eteenpäin tulevaisuudessa.

Messuilla käytiin mielenkiintoisia ja kannustavia keskusteluja kävijöiden kanssa ja yhdistyksen merkitys koko yhteisölle koetaan tärkeänä  ennen kaikkea liikunnallisen elämäntavan edistäjänä.

Reissupolun osaston arvonnassa keskiviikkona kävelysauvat voitti Tuomo Niiranen ja torstain arvonnassa kävelysauvat voitti Venla (Yhtenäiskoulun 6 A) ja riippumattosetin Henna (Yhtenäiskoulun 7 B). Arvontoihin osallistui yhteensä noin 230 henkilöä.