Retki Neitvuorelle

• la 7.10.2023 klo 915

Neitvuoren luonnonsuojelualue sijaitsee Mikkelin Anttolassa ja alueen ylläpidosta vastaa Metsähallitus.

Neitvuoren alueella patikoidaan vajaan viiden kilometrin pituinen luontopolku, joka nousee Savon Sveitsiksi kutsutulle jylhälle Neitvuorelle. Reitti on keskivaikea ja sisältää ylämäkiä, mutta normaalikuntoiselle aikuiselle ei ole liian vaikea kuljettavaksi.

Retkellä ruokaillaan omia eväitä ja retki ei sisällä ruokailua.

Retkelle lähdetään Mäntyharjusta Mainion (entinen MiniMani) edestä bussilla la 7.10.2023 klo 9:00 ja paluu samaan paikkaan noin klo 15.00. Retki on avoin sekä Reissupolun jäsenille että ei-jäsenille.

Retken hinta: Aikuiset 28 euroa, lapset 7 - 14 vuotta 10 euroa, lapset alle 7 vuotta maksutta. Retken maksu käteisellä bussissa menomatkan aikana.

Lisätietoja saat Markku Sohlmanilta (0400-854 844) ja ilmoittautumisen voit tehdä alla olevalla lomakkeella, jolla voit ilmoittaa yhden tai useamman henkilön samalla.

Ilmoittautuminen retkelle 7.10.2023 / Retki Neitvuorelle.

Täytä alla olevat kentät ja paina LÄHETÄ LOMAKE!